روزای تلخ پاییزی..... روزای تلخ پاییزی.....
درباره ما


The best thing about me is you...

پیوند روزانه

حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


روزای تلخ پاییزی.....

بعدمن
موضوع: <-PostCategory->

قبول تقصیر من بود هر جا می خوای برو

انقده ازم دور شو که صدام نرسه به گوشت

دیگه خبر ندارم الان عشقم کجاست

دیگه حتی نمی دونم قرار چی بپوشه

بعد تو زندگیم شده پر از استرس

این روزا عشقم کجایی ای وای به دادم برس

من باهات راه نیومدم بگو کیا باهات هم پا شدن

قبلا گفته بودم از وقتی تو رفتی تنها شدم

نه خبر نداری از حالم فکرم درگیر اینه کجایی

هر جایی که دلت می خواد برو منم واسه خودم دارم خدایی

حس می کردم خوشبخت ترینم عشق و تو چشای تو دیدم

اما حالا واسه این که از دور دوباره ببینمت دیگه نا امیدم

تجربه کن آدما رو تجربه کن

اصلا بعد من یه بند با مرد و زن حرف بزن بخند بلند به مندل نبند

ببند جفت چشمات و روی من

بعد من کی تعصب داره رو تو

عوض نمی کنه با دنیا یه تار موتو

می جنگه با همه آدما واسه حفظ آبروت و

نه دیگه نیست منو یادش رفته

با امروز میشه یه چند هفته که رفته توی رابطه ی دیگه

در گوش همش دوست دارم میگه

باز منم تنها هیچ و پوچم

شب با گریه ها می خوابم صبح تو کوچم

پیاده به یاد لحظه های با تو بودن

کاش منم اهل گرفتن آتو بودم

تجربه کن همه آی دیگه رو

محاله کسی رو تو حساس باشه تنگ میشه دلت واسه همین تئنه هام

کسی تو رو از من بیشتر می خواست باشه

من میرم تو بمون هر چی بود بینمون فراموش کن...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :dokhi to deli | لينک ثابت |چهار شنبه 25 مرداد 1396برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روزای پاییزی سخت.... و آدرس dokhitodeli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. چشمک





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

آذر 1397
آذر 1396
مرداد 1396
خرداد 1396
فروردين 1396
اسفند 1395
بهمن 1395
دی 1395
تير 1395
اسفند 1394
بهمن 1394
دی 1394
آذر 1394


نویسنده وبلاگ :

dokhi to deli

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ



کد هدایت به بالا

کد پیام خوش آمد گویی

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 53313
تعداد مطالب : 121
تعداد نظرات : 297
تعداد آنلاین : 1


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com